6 October 2010

RAYA 2010 (Part 1)

Asyik pergi open house orang jek..kali ni aku anjurkan open house...bukan open sangatlah..konsep dia cam nih ..kawan2 sekelas aku masa sekolah menengah dulu nak berayer di rumah baruku...aku relakan diri jugak adakan majlis ni khas untuk dorang..tapi taklah ku jemput semua..pasal bajetku ciput ajek..pepahamlah masuk umah baru ni semua kena pakai uang... 

Mala & Family adalah 1st guest yang datang umah. Nasib baik makanan dah siap masak. Nilah member aku dari sekolah rendah lagi..masa sekolah kat Sekolah Kebangsaan Sungai Pelong dulu...still bersama-sama walau aku punyer anak 2 dan Mala punyer anak 4. Dia pun duduk kat area umah aku tapi Saujana 1.
Member opih aku..kalau tak panggil raser berdosa plak...Kak Wani & family..satu-satunya member opih yang datang...
Masih ingat muka2 ni?Hehehe..yang baju ijo tudung kuning tu Lily..ala..minggu lepas yang aku pi open house dia tu...yang belah kiri aku pun ada gak..Ijue...Lily ni pun member aku sedari kecik2 lagi..best friend forever..Ijue plak member dari form 1-5 kat Sekolah Menengah Bukit Gading (Faizal Tahir pun satu sekolah ngan aku tau) 
Yang ni family Ijue, Lily ngan Linda (adik Lily) camlah korang kenal kan....nampak tak krusi tu..kan aku selalu ckp ngan korang umah aku kosong jek..krusi pun takdak...hehehehe..krusi tu baru sampai jumaat lepas atas belas kasihan Abah aku..dan sokongan Mak aku...mekacih...kalau idak...korang duduk kat lantai jelah ek...
Anak dara aku ngan anak2 dara Ijue....dulu depa ni satu sekolah Tadika....anak dara Ijue ni memang peramah orangnyer..suker make up lagi cam maknyer gak...kikiki..Ijue pun makin vounge sekarang...siap pakai bulu mata rozita che wan lagi...kikikiki...aku pun turut berkenan ngan bulu mata Ijue tu...Bila katner jue????
Mak aku yang sedang control cun...Abah belum sampai..Abah pi mancing...aku paksa Mak tidur umah aku..pasal nanti Mak leh tolong kemas2...kikikiki..Mak den ni takleh tengok barang bersepah...rimas katernye....
Sekian dulu untuk sessi siang...nanti aku update sessi malam plak ek....

No comments:

Post a Comment