1 September 2017

SAMBUTAN OFIS RAYA 2017

Tajuk tunggang langgang ... hentam sajalah janji bahagia. Kakak syak sampai habis raya haji pun cerita kakak pasal raya tak habis-habis. Bertabahlah korang. Sapa suruh taknak push kakak tulis entri selalu (perasan kuat :))

Disebabkan ada budak-budak chambering yang giler-giler otaknya , tahun ni rasanya nak buat photobooth untuk open raya department kamilah ... dorang ni memang sporting. Semua barang aku ngan Yaya bawak.

Dekorasi Open Opis Raya by Akak Kembang & Yaya Munirah ....


Walaupun nampak salotip hitam tetappp cantikkan ... hehehehe


Kakak rasmikan dulu ek photobooth raya ni ...


 Macam-macam makanan ada


Jemputan khas (ex-chambee)


Semua prop raya kami buat sendiri ... 


Peguam mudah terhibur :)




Memang meriah sambutan raya department kami kali ni. Mekasih Yaya yang sanggup bawak prop dari rumah. Tahun depan taktaulah camne ....