12 October 2011

BLOGGER BERTEMU BLOGGER


Assalamualaikum... 

Rasanya sayalah orang terakhir buat entri ni...hehehehehe..saje jek simpan-simpan dulu.. 

2 minggu lepas saya telah di pelawa oleh Kak Yan yang comel ke rumahnya di Shah Alam. Ada makan-makan katanya. Ramai jugak bloggers yang dipelawa. Saya sangat berbesar hati dengan jemputan itu. Terus set date ngan Encik Suami. Bila dia tanya nak kemana? Saya jawab rumah kawan..sehinggalah pada masa tersebut baru saya bagi tau..rumah siapa yang akan kami pergi. Dia ok jek... 

Hati berdebar-debar sebenarnya. Ini kali kedua saya jumpa blogger. Saya akui..memang saya pemalu. Tapi disebabkan kalah dengan keramahan Kak Yan..saya terus jadi tak malu. Ngeh! 

Dan lagi saya suka..seorang lagi blogger yang memang saya suka jenguk sebab dia suka melancong. Best sangat. Tak lain dan tak bukan...Kak Leez. Suka tengok mata dia. Cantik! Kak Leez.....Alin masih menunggu gambar kita berdua...   


Selain Kak Leez, saya dapat berkenalan dengan 2 orang lagi blogger iaitu Dr Hanie dari blog Dr Hanie & Kak Ati  dari blog Wanati. Dua-dua orang ni pun best. Tak rasa canggung pun bila berbual. Saya tidak pernah mengikuti blog Dr Hanie..tapi blog Ati Masrif memang saya menjadi followernya. Lepas ni hari-hari saya akan jenguk blog dorang. Best!    


Bersama blogger Kak Yan dari blog Yan's Family, Frenz, Travel & Food Journal



Bersama blogger Kak Leez dari blog My Journey, My Life, My Family

Dua-dua peminat tegar FM. Dua-dua peramah. Macam dah kenal lama plak. Saya ni pulak..kalau orang tu peramah..saya terlebih peramahlah...hehehehehehe...tapi kalau orang tu diam jek..saya pun terlebih-lebih diam. Speechless. Malu.hehehehehe.. Insyaallah..satu hari kita jumpa lagi ek. 

P/S : memang tak pandai amik gambar sambil nampak gigi. Buruk...hehehehehe..


No comments:

Post a Comment