3 August 2018

KAT MANA NAK BELI ARTIFICIAL ORCHID?

Sapa peminat bunga orked wajib baca sampai habis ... hehehehe

Sapa pemalas? Nak senang tak? pun wajib baca sampai habis :)

Sekarang kan tengah 'in' artificial orchid atau Bunga Orked Tiruan ...

Dulu kakak memang tak minat bunga orked sebab rasa cam OL kennn (orang lamalah) ...

Tapi semenjak dua menjak ni bila dalam hati ada taman, kakak jatuh cinta pulak ngan bunga orked ni.

Nak beli orked asli memang taklah sebab kakak seorang yang pemalas nak jaga ... nak baja ... nak siramlah ...

Lalu kakak pun beli je yang tiruan. Setahun tak siram pun takkan mati punya ... hahahaha ..


Antara koleksi Bunga Orked Tiruan (Artificial Orhid) yang dijual ...


Yang ni pun dah aim ...


Eh! kenapa semua cantik .... rambang mata ...

Akhirnya kakak pilih 2 Bunga Orked Tiruan ....


Orked Puteh menawan hati kakak ... 


Orked Pink menyerlahkan lagi suasana rumah kakak kan ...


Geram plak tengok Pokok Fiddle Fig ... rembat 2 pokok untuk mak ajah ... 


Nipun rembat untuk mak ajah ... hehehehe ...

Kat mana beli Artificial Orchid tu? 

Kakak beli ngan Blossom_Pokok. Harga memang harga kasih sayang. 
Tak percaya boleh usya FB & IG : blossom_pokok

Pokok Fiddle Fig tu beli kat mana pulak?

Kakak beli tempat yang sama. Jangan risau. Korang tak boleh amik, blossom_pokok akan hantar sehingga depan rumah anda ... hehehehe ...

Selamat Membeli Belah!

3 comments:

  1. Dulu lama duluuuuu, pernah juga mak beli bunga tiruan buat hiasan rumah. Tapi bila ia jadi tempat nyamuk berumahtangga, makanya itu sekali sahajalah ada bunga hiasan di rumah mak...hahaha

    ReplyDelete
  2. ya Allah...sumpah orkid pink tu sangatttt cantikkkk!!
    mmg terus berseri rumah u...

    ReplyDelete
  3. singgah sini..:D

    http://nasuha-itsmyessay.blogspot.com/2018/08/hobi-zaman-kanak-kanak-sehingga-dewasa.html

    ReplyDelete