17 March 2017

Giler Tupperware

Eh! Tipuware jelah .... hehehehe ...
Sapa sini suka gi Daiso?? Sapa suka leh geng ngan Akak Kembang. Akak Kembang memang suka sangat menyinggah. Kadang nak cari satu benda boleh jadi 10 benda beli .... hehehehe ...
Sejak rajin masak-masak ni ... suka pulak tukar-tukar tupperware tippuware. Boring kalau hari-hari bekas yang sama jer. Oleh itu, taklehlah nak beli brand tupperware sangat kan ... mahal kot! Maka kat Daiso ni syurga si Pembawa Bekal ... hahahahaha ...
Antara bekas makanan / tippuware yang Akak Kembang sempat rembat kat Daiso. Tupun Abang Kembong sibok ajak balik ... kalau tak lagi banyak kot akak rembat ... hehehehe ...
Ingat Akak Kembang jer giler tippuware? Abang Kembong pun sibok memilih bekal untuk dia. Selalunya dia redha je kalau aku bagi apa je bekal. Sekarang dah pandai demand. Lantakkan ajer ... siap sudu sekali koooo ....
Doakan Akak Kembang istiqomah menjadi seorang isteri dan ibu yang rajin masak buat bekal untuk keluarga ye. Akak ni bukan jenis tetap pendirian. Bila mood malas datang ... setahun tak bawak bekal :)

No comments:

Post a Comment