5 April 2016

TAKE 37

Sudah 37 tahun. Setiap hari doaku agar dilanjutkan usia agar terus bahagia bersama keluarga. Agar dapat berbakti buat orang tuaku. Agar dapat melihat anak-anakku membesar. Agar dapat meniti hari tua bersama Abang Kembong.
Aku masih ingin menikmati nikmat kehidupan walaupun kadang kala menyakitkan. Aku masih ingin terus memperbaiki kelemahan diri. Aku masih ingin terus memohon ampun kepada Tuhan. Aku masih ingin terus mendekatiNya. Aku masih ingin terus bernafas.


Tuhan. Terima kasih.
Tuhan. Aku bersyukur kerana masih diberikan kesihatan yang baik.
Tuhan. Alhamdulillah kerana izinkan aku bernafas sehingga ke saat ini.
P/S : Terima kasih buat kaum keluarga, saudara mara, sahabat handai yang tak putus-putus beri kata ucapan dan doa-doa yang indah buat diriku. Hanya Allah yg mampu membalasnya.

with love 💗 
pls follow/like/subcribe
BlogIG | Youtube

No comments:

Post a Comment