3 September 2008

KERJA KERJA


Agak lama aku tak mengentry blog aku
Bukan aper..agak sibuk sikit dengan kerja + bos baru Aku nak ucapkan Selamat Tinggal Laza (ex-bos aku) pasti aku akan merinduimu.hihihi...
Orang kater kalu kiter tak suker pada orang tu..akhirnya kiter dapat gak orang tu
hah!!tulah terjadi pada aku..aku kalu boleh takmo kerja ngan tut + tut (adalah dinasihatkan nama perlu dirahsiakan demi keselamatan diri sendiri) tapi ntah..dah nasib kot..kena gak akhirnya..
tapi aku cubalah bekerjasama ngan diorang
Buat masa ni belum ada masalah lagilah


********************************************************************


Jumaat lepas Sogo buat sale gempak..Seperti biasa aku takkan lepaskan peluang keemasan ini sebab terlalu banyak diskaun boleh dapat..boleh jimat duit...banyak jugak aku berabis duit beli baju raya anak-anak aku..sampai sendiri punya terlupa nak beli.
Sabtu lepas lak..adik aku belanja berbuka posa kat Restoran Tasik Indah sambil buat suprise kat Hubby dia coz last week besday dia..dah lama gak tak makan kat situ..

No comments:

Post a Comment